23 iunie 2011

Afise pentru o campanie de prevenire




"Afişe pentru o campanie de prevenire", 2011
42/29,7 cm
prelucrare digitală

Căutând mai multe informaţii despre campaniile Salvaţi Copiii, am regăsit un clip vechi, care a fost şi la vremea lui, când era difuzat, şi continuă să fie şi acum, genial! Are o poantă, sarcasm şi ironie, iar ideea e foarte bine pusă în scenă. Are impact la public şi asta e tot ce contează. Şi cum aveam câteva fotografii făcute la închisoarea din Sighetu Marmaţiei (memorialul victimelor comunismului şi al rezistenţei), am zis că le-aş putea folosi pentru o continuare fictivă a campaniei. E posibil să continui seria de afişe, mai am nişte fotografii care merită folosite. :)

Un comentariu:

  1. Altii ar cere pedeapsa capitala. Daca as vedea ca un copil e batut sa fie nimicit mi-ar veni sa scot sabia sa retez capul parintelui abuzator. Dar mi-aduc aminte ca mi-am luat destule palme educative de la maica-mea. Si bine mi-au prins in viata. Oare ar merita mama mea puscaria?

    RăspundețiȘtergere