16 februarie 2011

Design de tricou





















Design de tricou pentru
"Facultatea de Arte şi Design, Timişoara", 2008
prelucrare digitală

Scopul a fost crearea unui model de tricou pentru Facultatea de Arte, care urma să fie oferit studenţilor. Singura condiţie a fost conceperea unui design uşor de imprimat, fără laviuri şi nuanţe discrete de culori. Eu am ales un model simplu, repetitiv, care simbolizează "turma" din care fiecare artist trebuie să iasă, să se individualizeze. Mesajul tricoului este "Nu fi artist de duzină" şi este un îndemn la originalitate.
Am realizat două variante ale aceleiaşi idei. În prima am folosit schiţe după un manechin de lemn, desenat în poziţii diferite, şi apoi le-am unit siluetele în "lanţuri umane", iar a doua este realizată din hârtie decupată şi apoi scanată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu