17 februarie 2011

M-am intors acasa




Carte-obiect, plic cu timbre şi exemplu de scrisoare
"M-am întors acasă", 2009
hârtie, plicuri, sfoară, scoarţă de copac

Din păcate, aceasta este doar a doua jumătate dintr-un concept mai amplu. Prima trebuia să fie realizată dintr-o cutie poştală, mică şi ruginită - în viziunea mea, umplută (până la refuz) cu scrisori învechite de vreme, nedeschise. S-ar fi numit "N-am mai fost de mult pe-acasă", timp în care s-au adunat scrisori, telegrame, cărţi poştale de la persoane dragi. Vroiam să le adun pe toate într-o carte-obiect, ale cărei coperţi să fie chiar cutia poştală. Dar din motive tehnice, nu am putut să-mi duc ideea până la realizarea ei.
Aşa că am făcut partea a doua, urmarea. Cartea-obiect "M-am întors acasă" prezintă un teanc de scrisori, deschise, fiecare conţinând veşti, sau poveşti, narate nu prin cuvinte, ci prin imagini. Ideea scrisorilor deschise reprezintă o re-conexiune cu lumea înconjurătoare, se naşte un sentiment de apartenenţă şi de integrare din nou în societate, după o perioadă lungă de absenţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu